Bestilling

Kan jeg give servicebudet en besked, når jeg bestiller?

Ja, du kan sagtens give servicebudet en besked. Dette gør du ved at skrive en besked under "Leveringsinformation", nå...

Jeg kan ikke ”gå til levering”. Hvad gør jeg?

Er knappen 'gå til levering' gråtonet og ikke leder videre til leveringen kan det skyldes en eller flere af nedenståe...

Jeg leder efter en bestemt vare, hvad gør jeg?

Du kan bruge søgefeltet øverst på siden til at søge efter bestemte varer, eller du kan søge via kategorioversigten. E...

Hvorfor er der nogle varer, jeg ikke kan bestille?

Enkelte af vores varegrupper, f.eks. frisk fisk og bagervarer fra Emmerys bestilles direkte hos leverandøren til dig,...

Hvorfor er min vare pludselig udsolgt, når jeg vil betale?

Det kan ske at du er ved at lægge din bestilling på samme tid som mange andre. Desværre kan det ske at varen er bleve...

Kan jeg give servicebudet en permanent leveringsbesked?

For at give dig den god service, er det bedst, at du forholder dig til hver enkel bestilling. Derfor kan du ikke give...