Reklamation af varer

Jeg mangler, at modtage en af mine vare, hvad gør jeg?

Hvis du mod forventning mangler en vare i din levering og samtidig har været så uheldig at blive faktureret for den, ...

Kan jeg reklamere over en vare i mit lokale føtex varehus?

Nej, det kan du desværre ikke. Men kontakt os hurtigst mulig på 89 30 30 99, via chat-funktionen eller kontaktformula...

Hvordan bruger jeg min tilfriskhedsgaranti på jeres hjemmeside?

Har du fået leveret mad eller drikke, der ikke er 100% i orden eller som ikke er det du har bestilt? Så benyt dig af ...

Hvor lang tid efter levering, kan jeg reklamere over varens kvalitet?

Du kan reklamere op til 5 dage efter levering. Hvis du er i tvivl eller har spørgsmål, så ringer du selvfølgelig bare...

Jeg har modtaget en vare, jeg ikke har bestilt, hvad gør jeg?

Hvis du har modtaget en vare, du ikke har bestilt, men har betalt for, så kontakt os hurtigst muligt på 89 30 30 99 e...

Kvaliteten på min vare er ikke i orden, hvad gør jeg?

Har du fået leveret en vare som er ødelagt, dårlig eller på anden vis ikke er 100% i orden? Så benyt dig af din tilfr...

Jeg har modtaget en forkert vare, hvad gør jeg med den?

Hvis du har valgt at vi må erstatte dine varer i tilfælde af udsolgte varer, kan det være derfor, at du har fået en a...