Levering af dine varer

Kan jeg få oplyst et præcist leveringstidspunkt?

Du bestiller din levering til et forudbestemt leveringsinterval. Det kan være 1, 2 eller 3 timers intervaller. Vi til...

Hvordan pakkes min bestilling?

Din bestilling leveres i plastikpose. Det er desværre ikke muligt at undgå plastikposer, da varerne pakkes direkte i ...

Kan jeg give en permanent leveringsbesked?

For at give dig en optimal service, er det bedst, at du forholder dig til hver enkelt bestilling. Derfor kan du ikke ...

Kan jeg komme i kontakt med servicebudet?

Nej, det kan du desværre ikke før han står på din adresse. Ring til os på 89 30 30 99 eller benyt vores chat, hvis du...

Hvorfor er min leveringstid pludselig ikke tilgængelig, når jeg vil betale?

Det kan ske, at du er ved at lægge din bestilling på samme tid som mange andre. Derfor kan leveringstidspunktt være o...

Kan jeg få min levering leveret i el-bil?

Vi tænker på miljøet og en del af vores biler er derfor også el-biler. Vi kan dog ikke garantere, at det er en el-bil...

Skal jeg være hjemme, når i leverer?

Ja, du skal være hjemme, når vi leverer til dig. Vores servicebude vil rigtig gerne give dig en god oplevelse og svar...

Hvad koster levering, og er der en minimumsbestilling?

Vi leverer til priser fra 19 kr. Prisen på en levering varierer i forhold til det valgte leveringsinterval og tidspun...

Hvad koster det at få leveret?

Vores priser på levering ligger mellem 19-49 kr. Prisen på en levering varierer i forhold til det valgte leveringsint...