Hvordan bruger jeg min tilfriskhedsgaranti?

Har du fået leveret mad eller drikke, der ikke er 100% i orden eller som ikke er det du har bestilt? 

Vi finkæmmer og trimmer vores hylder dagligt, for at sikre friskheden af vores varer. Men det kan jo ske, at en overmoden avocado smutter forbi falkeblikket.

Derfor tilbyder vi Tilfriskhedsgaranti på alle mad- og drikkevarer, som betyder, at du blot sender et billede af varen til os med en kort beskrivelse af varens stand via kontaktformularen her. Så sørger vi for, at du får pengene refunderet på din føtex konto, som du kan bruge næste gang, du handler hos os. Du kan benytte dig af din Tilfriskhedsgarenti op til 5 dage efter levering

Har du allerede vores føtex Plus app på din mobil, kan du også let benytte din Tilfriskhedsgaranti ved at sende et billede af varen ind her. Sådan gør du:

  1. Åben din føtex Plus app og gå til ’Kvitteringer’ i nederste højre hjørne.
  2. Klik ind på kvitteringen med den vare, du ønsker refunderet inden 5 dage fra modtagelse og vælg ’Refundér’ øverst.
  3. Du kan nu sende et billede af varen, og vi refunderer til din føtex konto hurtigst muligt.

S9c.1_Help_-_1__Digital_Refund.jpgS9c.4_Help_-_4__Digital_Refund.jpg

Var denne artikel en hjælp?
0 ud af 0 fandt dette nyttigt
Har du flere spørgsmål? Indsend en anmodning

Relaterede artikler